چتو

چتو

چتو اینکارو درست انجام بدم
چتو

چتو

چتو اینکارو درست انجام بدم

تاثیر قیمت نفت بر قیمت ارز و سکه و طلا

Image result for ‫تاثیر قیمت نفت بر ارز و طلا‬‎
بازار نفت یکی از اصلی ترین بازارهای جهانی است که معمولاً در رابطه با دیگر بازارها، پیشرو است. به عبارت دیگر تغییرات نفت موجب تحول در دیگر بازارها از جمله ارز می شود و عکس این موضوع معمولاً صادق نیست.

یکی از مسائل بسیار قابل توجه در عرصه بازارهای مالی رابطه تنگاتنگ قیمت کالاها و ارزش ارزهای کشورهای مختلف جهان با یکدیگر است. به طوری که در هیچ بازاری نمی توان منفرد عمل کرد و به اخبار و اطلاعات مربوط به آن کالا یا ارز بسنده کرد و باید اطلاعات جامعی اگر نگوییم از تمام کالاها لااقل از تعداد قابل توجهی از آنها را گردآوری و تحلیل کرد تا به نتیجه ای مطلوب رسید.

 

ادامه مطلب ...

انتقال فایل‌ها از طریق scp بدون پسورد!

انتقال فایل‌ها از طریق scp بدون پسورد!

از طریق scp که مخفف secure copy می‌باشد می‌توان برای انتقال فایل استفاده کرد.

از هردو سرویس SCP و FTPمی‌توان برای انتقال فایل بر روی بستر شبکه LAN/WAN استفاده کرد. با این تفاوت که انتقال فایل در scp امن‌تر است. در انتقال با scp محتویات انتقال رمز‌گذاری می‌شوند در صورتیکه در FTP بصورت clear text است حتی پسورد آن.!

  

ادامه مطلب ...

پنج نکته مهم برای ورزش کردن در محل کار



ورزش ، ورزش کردن

انجام چند حرکت کششی ساده در محل کار و در حالیکه پشت میز خود نشسته اید، باعث پیشگیری از بروز درد و خشکی در بدنتان می شود و این ورزش ها اثرات مثبت فراوانی را به همراه دارد.

بازدید : 5,772 نفر

اثرات مفید ورزش در محل کار برای کاربرد بهتر

 

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی بیشتر مشاغل پشت میزی شده اند. افراد ساعت ها پشت میز می نشینند بدون اینکه حرکتی داشته باشند و این امر در طولانی مدت خطرات زیادی را برای سلامت فرد به همراه دارد. ساده ترین کار آن است که ورزشهایی که مخصوص محیط کار است را انجام دهید. 

 

ادامه مطلب ...